11 June 2009

GERAM

just open this web, and tell me what do u think and feel?
I HATE IT

4 comments:

angkasa said...

geram gak.

the lynx said...

pasal ape pula nie?
budak skolah yg tumpang hostel awk ke? buat kacau lagi?

faRha said...

fuck!

itu perasaan aku

ayien said...

geram memang ada.. tapi kita geram kat siapa sebenarnya.. kat rakyat indonesia atau pemikiran kerajaan kita.. kenapa rakyat indonesia bertindak macam tu.. tak lebih kurang macam ISrael ngan palestin lah.. sebab ape kita benci israel..sebab dioang nak ambik tanah palestin.. dan kenapa rakyat indonesia benci malaysia..pikir lah sendiri kan..:)
kita tak boleh marah diorang sesukat hati, kita kena tahu penyebab dia dulu... dan mereka betindak macam tu bukan mereka bermaksud membenci rakyat malaysia tetapi sistem di malaysia.. cuba cari kawan indonesia dan bincang pasal ni.. apa pendapat mereka.. hehe :)

ayien