22 June 2008

TERGURIS

aku ni mcm nak menunjuk ke? salah ke aku bg tau. slh ke aku ngaku benda yg betul. benda yg elok. argh.. terasa hati!! tp aku pon tak penah heran dgn hati org. silap aku. jujur sgt. i just appreciate honesty so damn much.
just be cool. bkn jumpa dah pon pas ni. tak jemput pon tak pa. pernah tak dijemput. walaupun aku jiran. dosa. tapi org herankah?!
aku terguris ni. perlukah. tp aku terasa.
im not trying to show off pon. im informing sahabat ku.
well. its not worth pon terasa hati. people just dont care. like u. yg tak kisah pasal others
hm..still terasa.

5 comments:

neutron said...

hmm..trase?
xpyah pikiq sgt laa..
mcm u kte tdik..
bkannya nk jumpa daa dya tuuh..


n juz be urself..
jgn brubah dsebabkn nk puaskan ati org..
sbenaqnya,org nyh..slalunya mmg xsmua akn puasa ati ngn kta..
lagi kta cba..lagi diorg xpuas ati..

nOoRoLe said...

ur right!!
thanx for the advice...really need that...

hana_bdk_rajen said...

toi gak kta fana.juz b urself kn.biaq laa org nk kta apa.lumrah.mnusia ne kdg2 apa yg baik kta uat.xnpak.yg buruk tuh jugak dia cari.mnusia mn ada yg perfect kn.xpa kakak.juz ignore them k.

prof dean isya nia said...

sape yg buat kwn aku marah neh???
sape yg brani buat kwn aku sakit ati neh???
sape yg brani yg buat kwn aku terase neh????

nOoRoLe said...

krg terasa dah