14 January 2009

NAGGING 2

entry ini akan sepenuhnya dalam bahasa melayu!
.
hari ni 14 hb. seperti yg diwar-warkan, patutnya hari ni duit biasiswa aku akan masuk. tp seperti yg dijangka. ianya tak masuk2 lagi. udah lah diri ini sudah kekeringan. mahu beli barangan hantaran pon belum mampu. alasan duit belom masuk ialah masalah teknikal. ayat biasa di dengar.
.
aku paling bengang bila orang mandi lama gila waktu2 kemuncak macam sebelum p kelas or dekat nak masuk waktu maghrib. kalau nak mandi lama2 dekat hostel, tunggula malam sikit. jgn buat macam ko sorang ja ada kelas, aku tak payah pi kelas.
.
lagi satu masalah manusia dkt block aku ni yang suka sangta sidai baju dkt dlm toilet. apa mereka ingat toilet itu mereka punya? aku tak payah mandi? dah la bilik mandi ada 3, ko p sangkut baju kat pintu. tinggal 2 ja. ko tak penah pikir ke?
.
hari ni patient ku sayang tak datang. sebab hujan. susah nak datang sebab dia kena naik motor. sedih. menganggur lagi hari ni.
.
perut ku masih tak kempis sepenuhnya!!!!! argh!!

7 comments:

Farie said...

ko amek aku jd patient ko la....

Maisarah Mohamed Taib said...

Lek la kakak..nak jadik pengantin tak leh tensen2..
hantaran jgn risau...nanti kita bleh buat last minute shopping..
anti teh balik hari khamis,2 days before ur day..nanti anti teh post sket gambo hantaran to make u happy..

isyaNIA said...

ko tau x apsal duit x masuk lg?
sebab JPA da anto duit ke bendahari
tp only money, name without the course
so bendahari x tahu nak handle camne sbb ade yg nama bertindih
so bendahari anto balik duit ke jpa
n dunno ble baru bleh dpt

if u reallly2 need money
isi borang kat hep
u can get rm500 by this sunday

noddy said...

wei..jgn la tensen2..
nk kawin mn leh tensen2..
nnt x cun..huhu..
tp bab duit tu aku pun tensen giler da ni..
kt mogok nak????

nOoRoLe said...

farie: aku xbley ammik ko as patient skg. aku dah di bar from amik pt. pt aku ramai sgt. aku kena settle dulu.pastu aku amik ko k!!!

antiteh: huhu. awalnya anti blk. kakak pon blk hari jumaat. kamis tu siap ada exaxm lg. huhuhuhuhuh..

isyania: aku tawu pasai tu. tp mistake tu mcm too stupid utk jpa buat. dia tak tahu ke ramai yg rely 100% on scholar. bkn suma org kaya ok. ni dah lebey satu sem! nseb la sem lepas aku msuk sminggu je awl. kalau 3 minggu awal mcm dulu camna????????

noddy: mau ja aku mogok. menci gila

Unknown said...

hoho.ada gak org yg tension.leh geng r kita kakak.

fathiah zulkafli said...

fahizha dah ckup slim okes utk kawin. rilek rilek =p