15 July 2008

BELATED BIRTHDAY GIFT

saya dapat belated birthday gift from awan, noddy n sya. thanx friends, sbb ingat birthday saya. saya dah umor 22 tahun, this year*sigh*. kdg2 saya lupa birthday kawan2. saya mintak maaf. kdg2 saya ingat. tp saya tak da kredit nak msg. n kdg2 bajet saya lari. jd saya tak boleh bg hadiah. most of the time i remember. sbb saya buat reminder dkt hp saya. apa-apa pun. saya mintak maaf kalau saya tak wish or tak bagi hadiah. insyaAllah tahun depan saya ingat.

left: nodi bagi, right : awan bagi
confirm2 nodi nak saya menabung untuk masa depan. sbb skarang ni saya selalu belanja tak hingat. n awan. saya suka kaler hijau. cute sgt. dua2 pon cute sgt. tima kaseh ye!.

ini hadiah dari sya. yg kat belakang tu hadiah2 from previous years. thanx semua!!
sya lagi bagus. bagi mr froggie kat saya. gemok dan bulat. n the most important is. mata dia ada blink blink. sesuai la sgt dgn saya. yg suka duit. hehe. saya sedang berusaha.
p/s-sayang bg saya white shirt. thanx dear. terlupa nak ambik gambar.

No comments: